Advokatfirman Titov & Partners

Din affärsjuridiska advokatbyrå

Advokatfirman Titov & Partners grundades av sju erfarna advokater som alla ville bygga upp något nytt och modernt. De gemensamma värderingarna respekt, lojalitet och ödmjukhet är centrala och något som genomgående präglar vår verksamhet.

Vi söker en Office coordinator

Som office coordinator hos oss på Advokatfirman Titov & Partners kommer du vara ansiktet utåt för byrån och bli erbjuden ett arbete med varierande arbetsuppgifter inom reception och administration.

Vi ser gärna att du har ett öga för detaljer och att kunna leverera det där lilla extra i servicen gentemot våra klienter och medarbetare.

Om byrån

Advokatfirman Titov & Partners är en affärsjuridisk advokatbyrå som grundades 2018 av sju erfarna advokater som alla ville bygga upp något nytt och modernt. De gemensamma värderingarna respekt, lojalitet och ödmjukhet är centrala och något som genomgående präglar vår verksamhet.

Titov & Partners erbjuder juridisk expertis med den stora byråns erfarenhet och trygga processer, i ett mindre format som främjar personliga relationer, effektivitet och klientfokus. Vi har ett brett erbjudande med flera olika specialistkompetenser vilket innebär att vi effektivt och smidigt kan agera rådgivare inom flera olika områden.

Bland våra klienter finns svenska och internationella företag, kommuner och statliga myndigheter. Vi samarbetar dessutom med en rad olika organisationer och företräder deras medlemmar i olika juridiska frågor.

Titov & Partners kontor är beläget i Stockholm. Byrån företräder dock klienter över hela Sverige och utomlands. För att svara mot våra klienters behov, samarbetar vi med en rad olika utländska advokatbyråer över hela världen

Om Tjänsten

Du kommer att ansvara över receptionen på byrån och välkomnandet av klienter såväl på kontoret som via telefon och via e-post. Du kommer även ha ansvar över att lokalen ser representativ ut både för våra klienter och för medarbetare. Vi söker därför dig med ett öga för det lilla extra.

Du kommer även att sköta hantering av post och bud, ha hand om felanmälningar, beställningar av kontorsmaterial, förbereda inför möten med kaffe, luncher och konferensteknik samt ha hand om ett antal administrativa uppgifter där du både kommer behöva ta eget ansvar samt fungera som stöd för delägare och jurister.

Arbetstider

Måndag – Fredag Kl. 08:00-17:00

Om Dig

Du bör ha tidigare efterenhet av arbete i reception eller utav liknande tjänst inom servicebranschen eller inom administration. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete på advokatbyrå.

Du behöver kunna arbeta självständigt och drivande samt gilla att arbeta i en roll med varierande arbetsuppgifter. Du bör vara en strukturerad men nyfiken person som gillar att lära dig nya saker samt ha ett gott sinne för service, administration och mötestekniska spörsmål.

Kvalifikationer
  • Minst 1 års arbetslivserfarenhet av arbete i reception
  • Goda färdigheter i officepaketet
  • Tala och skriva flytande på svenska och engelska
Meriterande
  • Tidigare erfarenhet av arbete på advokatbyrå
  • Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter
  • Tidigare erfarenhet av arbeten inom servicebranschen
Ansökan

Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Område: Östermalm, Stockholm
Anställning: Tills vidare, heltid
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Ansök senast: 8 mars 2023

Ansök här: rekrytering@titovlaw.se

Vi på Titov & Partners ser fram emot din ansökan!

Advokatfirman Titov & Partners vill använda Google Analytics cookies för att analysera hur vår webbplats används i syfta att utvärdera funktionerna och kunna vidareutveckla densamma. Du kan samtycka till att vi placerar cookies för att vi ska kunna göra detta. Du kan återkalla ditt samtycke när som helst.

Klicka här för att läsa mer om hur vi använder cookies och här för hur vi behandlar personuppgifter.

Okej, jag samtycker
Nej, jag samtycker inte

Advokatfirman Titov & Partners wants to use Google Analytics cookies to analyze how our website is used, in order to evaluate the functions of the website and to develop the same. You can choose whether you accept that we place cookies or if you not accept. You can withdraw your consent at any time.

Click here to read more about how we use cookies and here for our privacy policy.

Yes, I consent
No, I do not consent